Cardio funk – skuteczny w spalaniu tłuszczu!

13 maja 2021 Tagi , , , , , , , ,

Każdy, kto kiedykolwiek próbował się odchudzać, doskonale wie, że najpierw z organizmu schodzi woda, a na efekty spalania tłuszczu trzeba długo czekać. Pamiętajmy więc, iż podejmując decyzję o rzeźbieniu ciała, powinniśmy:

  • wykazać maksimum cierpliwości,
  • mieć świadomość, że za pomocą nawet rygorystycznej diety trudniej będzie osiągnąć zadowalające efekty,
  • zdawać sobie sprawę z tego, że nie istnieją ani amulety, ani napoje, ani żadne preparaty, dzięki którym spalimy tkankę tłuszczową.

Co nam więc pozostaje? Dla wszystkich zmotywowanych osób mamy świetną informację. Czy wiecie, że bardzo skutecznym sposobem na spalenie tłuszczu jest cardio funk? Zapytacie, cóż to takiego?

taniec na odchudzanie i spalanie tłuszczu

Trening Cardio funk

Trening, który pozwala na wyeliminowanie tłuszczu, a co więcej, mogą go wykonywać wszyscy, ponieważ przewidywane ćwiczenia mają umiarkowany stopień trudności, a ich intensywność zależy wyłącznie od nas.

Cardio funk jako kompleksowo-metodyczne działanie

Trwający 37 minut trening składa się z trzech części: rozgrzewki, treningu właściwego oraz rozciągania.

Rozgrzewka

W pierwszym etapie treningu na wykonanie poszczególnych elementów przeznaczamy kolejno po 30 sekund. Rozgrzewkę zaczynamy od marszu, a następnie przechodzimy do biegu w miejscu. Obejmuje ona także skręty tułowia, wypady skrzyżne do tyłu oraz niskie przysiady.

cardio-funk

Trening właściwy

W tej części treningu wszystkie ćwiczenia należy wykonywać przez 40 sekund podczas ośmiu rund, pomiędzy którymi robimy 15-sekundowe przerwy przeznaczone na trucht bądź marsz. Trening właściwy to głównie pompki ze wstawaniem i unoszeniem nóg, pajacyki, rowerek, ćwiczenia brzucha, wypady do przodu i do tyłu.

Rozciąganie

Trening kończy rozciąganie (przez 20 sekund) ścięgien stawu skokowego, mięśni łydek, klatki piersiowej, przedniej i wewnętrznej części ud, nóg oraz ramion. Życzymy wytrwałości w spalaniu tłuszczu, a zauważalne efekty niech motywują nas do kontynuowania treningu.

Poprzedni

7 powodów, by zacząć przygodę z rowerem

Zalety ćwiczenia w domu

Następny

Dodaj komentarz